איזה מתנות מומלץ לקנות לגבר בראש השנה

ראש השנה מתקרב ויחד איתו גם מגיע הצורך שלנו לקנות מתנות לקרובים אלינו. בחירה של מתנה היא אף פעם לא דבר קל, וכאשר מדובר על בחירת מתנה לגבר האתגר הזה נעשה גדול עוד יותר. לגברים יש טעם מיוחד במתנות, ולא תמיד קל לנו לקלוע אליו, גם אם מדובר על גבר שקרוב אלינו. עם זאת, בעזרת כמה טיפים שניתן לכם כאן תוכלו להפתיע את הגבר שלכן עם מתנה לראש השנה שתעשה לו את החג.
מתנות לראש השנה

תוכן עניינים

בחירת מתנות – עקרונות מרכזיים

עוד לפני שנדבר על בחירת מתנות לגבר לראש השנה , חשוב להבין שני עקרונות מרכזיים שנכונים לכל בחירה של מתנה. העיקרון הראשון הוא המקוריות. מתנה נועדה להדגיש את האהבה וההערכה שאם רוכשים למי שמקבל אותה, ואם היא לא מקורית זה פשוט לא יקרה. אל תלכו על מתנה גנרית, כזו שכל אחד היה יכול לקנות לעצמו. נסו להיות יצירתיים ולחשוב על מתנה שמי שמקבל אותה יהיה מופתע, ויבין שהשקעתם מחשבה רבה כדי לבחור אותה עבורו.

הדבר השני הוא שימושיות. מקוריות היא אמנם דבר חשוב, אולם עליכם לזכור שבסופו של דבר המתנה אמורה לשמש את מי שמקבל אותה. לאור זאת, עליכן לבחור מתנה שימושית, ולזכור שמקוריות היא אמנם דבר חשוב, אולם סביר להניח שאתן לא רוצות שהמתנה שקניתן פשוט תשב בארון כאבן שאין לה הופכין.

זה לא בושה להתייעץ

עוד דבר שחשוב לזכור הוא שבבחירה של מתנה אנחנו צריכות לדעת מה בדיוק הגבר שלנו רוצה לקבל, ולא תמיד זה אפשרי. לכן, אל תתביישו להתייעץ עם החברים הקרובים אליו או עם מי שחולקים איתו תחביבים מסוימים. באופן הזה תוכלו להיות בטוחות שלפחות בכל הנוגע למתנה שימושית קניתן מתנה נכונה, וכל מה שיישאר לכן זה רק לוודא שהיא תהיה מספיק מקורית.

 יין איכותי

כעת, אחרי שנתנו לכן את העקרונות החשובים בבחירה של מתנה לגבר לראש השנה, הגיע הזמן לתת כמה רעיונות קונקרטיים שיעשו לכם את החיים קלים יותר. הרעיון הראשון הוא בקבוק יין. ראש השנה מסמל את ההתחלה של תקופת החגים, ובכל הארוחות שאנחנו הולכים לקחת בהן חלק, יין הוא רכיב מרכזי. בקבוק יין איכותי יכול להיות מתנה נהדרת עבור הגבר שלכן, רק אל תשכחו לבדוק מראש מה היינות שהוא אוהב כדי לקנות יין שיקלע לטעם שלו.

ציוד לכושר

ציוד לכושר מתאים לא רק לגברים שכושר הוא חלק בלתי נפרד מהיומיום שלהם, אלא גם עבור מי שעוד לא עשו את הצעד ומחפשים דרך נוחה להיכנס לעולם הזה. תקופת החגים היא זמן נהדר להיכנס לכושר, ואין מתנה טובה יותר מאשר ציוד כושר ביתי שיאפשר לגבר שלכן להתאמן בזמנים שנוחים לו בלי לצאת מהבית.

שובר לפעילות אקסטרים

זה לא סוד שגברים אוהבים אקסטרים, ואם אתן רוצות לגבר מתנה שהוא לא ישכח הרבה זמן, שובר לפעילות אקסטרים זה בדיוק מה שאתן צריכות לדאוג לו. פעילות אקסטרים יכולה להיות טיול ג'יפים, צניחה חופשית, צלילה או כל דבר שיוציא את הגבר שלכן מאזור הנוחות שלו לפעילות הרפתקנית ועמוסת אדרנלין.

לסיכום

בחירה של מתנה לראש השנה היא לא דבר קל, במיוחד שהמתנה הזו מיועדת לגבר. עם זאת, בעזרת כמה רעיונות שנתנו לכם פה הבחירה הזו נעשית הרבה יותר קלה. זכרו רק שמתנה לגבר צריכה להיות כזו שמצד אחד תהיה שימושית עבורו, ויחד עם זאת גם תהיה מקורית.

תיק של מייקל קורס לאישה

249.00 

מכשיר מסאג' לכף יד CINCOM

299.00 

מגש אלגנטי לסידור טבעות עגילים ושרשראות עם כיתוב מרגש לאמא

85.00